Ysfgl_3003 Lavinyaa8 25 haftamdayım hareketleri de çok az bu arada sizde öyle miydi. Bir iki hafta önce çok net hissediyordum şimdi çok az
Oznurcakir Ysfgl_3003 benim bebiste tersti daha yeni haftalarda ama doktorum bu kadar olumsuz konuşmuyor . Doğuma kadar Allah Kerim düzelir elbet. Canınızı sıkmayın
Asim_Mehmet Ysfgl_3003 bende yeni başladım progestana, benim yalancı sancılarım da oluyor, uzun süre ayakta kalamıyorum, 38-40 haftalık semptomlari 33. Haftadan gormeye başladım sanırım, bana full yatış dedi doktor. Haftaya kadar herseyini halledin doğuma hazır halde bekleyin, aklım hep yapmadiklarimda kaldı 😔
Ysfgl_3003 Asim_Mehmet benim düşük tehlikem vardı iğne hap kullanıyordum hapa devam ediyorum. Allaha şükür ağrım fazla yok. Dün gittim ters dedi araştırma hastanesine git orda takipli ol dedi sezeryanı alamam falan. Hareketlerini geçen haftalara göre daha az hissediyorum daha seyrek
Asim_Mehmet Opheliaaa Doktor ters dönmüş dediginden bugüne, aşağı basıyor hissiniz oluyor muydu, ayakta uzun süre duramıyorum, aşağı bindiriyor, kambur yürüyorum artık. Normale döner mı merak ediyorum, yoruldum da
Opheliaaa Asim_Mehmet Beginnkafaai yukarda olduğu için bebek toparlanamiyordu çivi gibi batıp duruyordu yani dümdüz duruyordu bebek. Dönünce düzeldi tabi bu olay. Bebek daha rahat hareket ediyor toparlanıyor falan. Ama dediğin gibi bişey kamburluk falan yok yaşamadım öyle bisey
teacherozlem Asim_Mehmet ben tersken resmen sancı ile hastaneye gittim meğer kasığıma durmaksızın tekme atıyormuş normal yani
Asim_Mehmet Opheliaaa benimkisi ayaktayken bir zaman sonra hususen vajinanın üstüne yığılıyor sanki, öyle bir ağırlık veriyor, ayakta kalmaya devam ettikçe de sancim oluyor. Neden bilmiyorum korkuyorum
teacherozlem Ysfgl_3003 sen onlara bakma ben de 25. Haftadan beri çocuk pozisyon değiştiriyor bir makat geliş bir kafa aşağıda çok erken daha bunu söylemek için daha o içinde milyon kez pozisyon değiştirir
minikturtam1 Asim_Mehmet benimde ayni. 34+5 bebeğim hala ters. yuzu sırtima dönük. Tekmelerini sırtıma attigi icin gün içinde hic hissedemedigim bile oluyor. Doktor normal dedi. Sanki boyle asya asya baski yapiyor. Özellikle ayakta kalınca. Ve iki adım yurusem asırı bir bası hissettiğim için yurumekte zorlaniyorum. Bagzen kamburlasıyorum yururken.30. haftadan beri cok zorluyor.bana kalırsa erkenden dogurcam diyorum Ama hala pozisyonda almadı. Neden bu kadar agir geciyor anlamiyorum
tuugba Ysfgl_3003 merhaba benimkide tersti dün kontrolüm vardı 34 haftalık düzelmiş seninkide döner dert etme ayrıca hafta olarak daha küçük 30 haftalık ol hareketlerinden uyuyamıycaksın acele etme 😊
teacherozlem Ysfgl_3003 hiç korkma iki hafta önce 25 haftalıkken acile sancı ile gittim meğer makat geliş pozisyonundaymış hep kasığımı tekmeliyordu bir sonraki hafta baş geliş pozisyonunda idi bu hafta yine ayaklar hep aşağıda makat geliş sanırım
AhseninAnnesii Ysfgl_3003 ne sacma bende 25de muayenedeyken ters duruyodu. 18de detayliya gittigimde de ters duruyodu hic oyle bir sye demedi doktorlar. Hatta cumartesi 25 +2ydi ters pozisyonda dedi. Adam akilli hissetmiyorum bile suan. Günün yogunluguna gore degisiyo. Bi dinlen yat bak ne guzel hareket ediyo.
Ysfgl_3003 AhseninAnnesii dinleniyorum zaten düşük tehlikem olduğu için hep yatıyorum. Valla bilmiyorum dün öyle dedi bana bende siz anne adaylarından bilgi almak istedim
Rozalin Ysfgl_3003 çok erken haftalarda doktorların bebeğin duruşu ile ilgili kesin kararlarını ve yorumlarını doğru bulmuyorum o bebek daha çok pozisyon değiştirir hatta bazı hamileler son saatte bebeğim doğum pozisyonu aldı diyenler bile oldu her doğum kendine özeldir genelleme yapmamak lazım
Asim_Mehmet teacherozlem Bend e gittim ama beni nstye bağladı. Vajinam kasiklarim sancilanmisti, doğum hazilirligi yapıyor dedi doktor, şimdi gelmesin dedi progestan verdi.