Merhabalar , uygulamayı ilk yüklediğim günü hatırlıyorum … beta hcg değeri kaç çıktı , kese ne zaman görüldü, kalp atışları ne zaman duyuldu, ilk hareket ne zaman hissedildi, cinsiyet kaçıncı haftada belli oldu peki sonradan değişti mi vs. Vs…. derkeeennn şimdi doğum geldi çattı ☺️ hayırlısıyla inşallah bu sabah 08:00 de sezaryene alınıyorum. Heyecan değil ama garip duygular içindeyim. Sağlıkla kızıma kavuşmak tek isteğim. Burda benimle aynı duyguları paylaşan tüm anne adayları için duam sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah… okuyanların dualarına talibim , umarım doğumdan sonra da tekrar yazabilirim 🙏🏼🥰🌸