Mrv_mlk her günü bir olmaz tabi ki giderek uyku süresinin uzaması da normal. Ama henüz 20 günlük. Acıkmıştır. Benim kızım bebekliğinde 3-4 gün uykusuz geçirirdi sonra 1 gün o kadar uzun süre uyurdu ki, anneye mola hakkı verdi derdim 😁 o zor geçen günlerin yorgunluğu giderdi.
Sarılık olmadığından eminsin değil mi? Olsa şimdiye kadar çıkardı gerçi ama yine de beyaz ışıkta tenine hafif bastırarak sararma var mı diye kontrol et.