Kızlar yaklaşık bi saattir bebek çok toplanıyor 1 dk falan öyle kalıyor sancım yok ama aşırı sertleşiyor canımı yakıyor birde makat gelişiz normalde uzun zamandır vajinama doğru baskı yapmazdı ama şuan o çatı dediğimiz kemiğim çok ağrıyor 37+4 olduk bugün sabahta hafif belden sancım vardı ama nst de bişey çıkmadı doktora gitmelimiyim acaba