bayanmor12 Bugün 00:00 itibari ile 37 hafta olduk doktora göre 36 çok kasılmam vardı acile gittim nst sonucum burdaki gibi şimdide bel ağrım ve kasılmam var sizce doğum başlamış mı bakar mısınız sabah doktoruma muayeneye gideceğim 😶
bayanmor12 Opheliaaa yarın sabah erkenden bir daha gidicez doktorum yoktu ebe ilgilendi sabah doktor ne diyecek bakalım ciğer geliştirici iğne yaptılar bide serum verdiler ama bel ağrım başladı kasılmalarım devam ediyor doğacaksa bile sağlıkla kucağıma alayım inşallah dua eder misiniz kuzum
Opheliaaa bayanmor12 Dua eder dua beklerim rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin senin ve tüm hamislerin ins 🌸