Kızlar Merhaba
Adetim 4-5 gün gecikince test yaptım ve gebe olduğumu öğrendim çok şükür. Hiç şüphelenmedim çünkü her an adet olacakmışım gibi ağrım vardı. Bugün biraz daha fazlaydı sanki. Sizde de böyle oldu mu. Yurt dışında yaşadığım için hemen doktora gidemiyorum. Burda randevu almak bile zor.