Kızlar ya zorlukla sildim camı yıkadım ettim eşime astırdım resmen hani kalır ya makına da çamaşır aynı öyle kokuyor yumoşşşş kullanıyorum birde ay deliridm resmen ne yapıcammm ben camı açtım gider mi bu koku yoksa az daha dayanıp Aralıkta tekrar mı yıkasam ne yapsam :( ki Bnm koku takıntım çok delirdim:( daha şimdi bitirdim dip köşe temizliği kalmış çamaşır gibi pis bir koku tuhaf yumoş gram kokmuyor