Burcu_acar Annelerim merhabalar ilk kızım 10 aylık ve şuanda 33+2 haftalık gebeyim akşamdan beri karnımda.tas tasiyormusum gibi bir his var ve geçmedi çok rahatsız ediyo çocuğun hareketlerini ara ara hissediyorum bu arada . Sizce neyden kaynaklı olabilir?
Burcu_acar Civciv08 evet yani sanki karnıma birşey koymuşlardı ağırlaşmış gibiydi tüm gece sürdu şimdi uyandigim da geçmişti çok şükür
Civciv08 Burcu_acar cocuk büyüdükce plezenta da ki sıvı azalıyo bi nevi ona yer acıyo hareketleri o yüzden net hissediyon aynısı bende de oluyo top gibi oldu mu karnının o böylümünü oksa biraz geri düzeliyo
Burcu_acar Civciv08 valla okşadım uzandım dinlendim ama geçmemişti şuan bı sıkıntı yok böyle devam eder inşallah
Busra093 Merhaba magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor. Magnorm kullanıyorum suda eriyor. 27. Haftada başladı bir gün boyunca semsertti korkmuştum. İçmeye başlayınca geçti. Şimdi doğuma yaklaştığım için geceleri kısa süreliğine de olsa yapıyor.