Maysaamoms5 Kızlar vajinen kanamam olmadı hiç ama kese etrafında kanama oluyor ilkinde kendiliğinden geçti ilaç vermemişti doktor , tekrar yine oldu fitil progrstan verdi böyle olup sağlıklı ilerleyen var mı bebeğim çok şükür sağlıklı ama ödüm kopuyor 🥹
Tanemveannesi_ Maysaamoms5 büyük bişey olsa direk yarışın yapılırdı canım ben doğum yaptım cokk sukur 3.5 aylık oldu bende de oluyordu korkma kese etradinda kanama olması normal progstan fitil kullandım bı kutu sonra devam etmediği için vermedi doktorum ama ara ara olurdu eğer kanama bir iki dmalaysa korkma çok çok regl kanaması gibiyse hemen doktora git
Gokceeeee Maysaamoms5 Bende yaşadım progestan başladı hemen doktorum kendini yoracak işlerden kaçın ağır da kaldırma dedi söylediği günlerde hep kullandım bırakmam gerektiğini söylediğinde bıraktık kanamam çok şükür durmuştu şuan 32+1 haftalığız çok korkmuştum düşük olucak diye ama Rabbim tutundurdu onu çok şükür
Minikbebegim1999 Maysaamoms5 benmde 4 haftadan 9 haftayz kadar kanamam oldu kuzum çok şükür geçti bendede kanama alani gozukmuyodu
Maysaamoms5 Tanemveannesi_ maşallah rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🥰 İşte olunca insan korkuyor az bişey var dedi ama çok tedirgin oluyorumm sürekli kafam da acaba bebeğime bişey oldu mu düşüncesi var ne bilim 😔
Maysaamoms5 Gokceeeee rabbim sağ salım kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️ sizin baya var haftanız benim 12+3 günlük öyle çok korkuyorum ki 😔 kanama alanı az olsa bile bişey olacak korkusu var bebeğime karşı bu düşünce cıkmıyor tekrarlayınca
Tanemveannesi_ Maysaamoms5 Allah sağ saglim kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🤲❤️ zaman hamileyken hicgcmiyor doğunca da ne zaman akşam oldu ya ne zaman 1 ay 2 aygecti diyorsunuz çok garip 🥹
Gokceeeee Maysaamoms5 Benim ilk öğrendiğim zaman başıma geldi canım 6.haftada sen düşün hiçbirşey olmadı sadece çok dikkat etmen lazım özellikle ağır kaldırma uzanma bırak evin işi dursun kendini yoracak şeyler yapma gerisini Allah’a bırak İnşaAllah kötü düşünme konuş bebeğinle dua et Rabbim şifanı versin 🤲🏼🤲🏼
Maysaamoms5 Gokceeeee böyle olunca zaten yapmamaya başladım umarım geçer ve tekrar tekrar yaşanmaz ister istemez korkuyor insan 😔 amin inşallah kuzum sağ salım kucağımıza alalım rabbimin izniyle inşallah 🤲🏻
Gokceeeee Maysaamoms5 İnşaAllah kuzum gönlünü ferah tut Rabbim sana bağışlasın kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼
Minikbebegim1999 Maysaamoms5 inşallah canim benim simdi 23 haftalık olduk olduk çok şükür olmuyor artık başlarda çok oldu birde 4 gun sürüyordu kipkirmizi kandi bildiğin tuvalete gitmeye korkar olmuştum halen oyle silip bakarm etkisi kaldi bende Rabb’im kimseye yaşatmasin sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🤲🤲🤍
Maysaamoms5 Minikbebegim1999 rabbim yaşatmasın tekrar kuzum 🤲🏻çok şükür rabbim korusun canım bebeklerimizi 🤲🏻 sağlıkla gelsinler inşallah güzel düşünelim güzel şeyler olsun ♥️ amin inşallahh 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Maysaamoms5 Tanemveannesi_ amin inşallah canımmm 🤲🏻🤲🏻 vallah bi an önce bi doğursam diyorum son haftalara gelip bazen korku sarıyor içimi
Tanemveannesi_ Maysaamoms5 hiç korkma ben 3 gün 3 gece ağrı çektim nstde sancı çıkmıyor ama asla uyuyamadım kanamam vardı gece 4 5 sefere acile gittik. En son suni sancı için yatış yapıldı . Ama inim inim inlettiler heryer kan oldu çok kotulestim eşim imza at çıkalım özele gidelim dedi hemen acil sezeryana alındım. Az daha gitmesek bebeğim kaka yapmış onu yutabilirdi ve kuveze girebilirdi Allah korudu ❤️ o ağrılar sancılar bebgimi görene kadarmış onu kucağıma alıp kokusunu içime çekene kadarmış. Rabbim kolay doğumlar versin inşallah 🤲❤️