Varmı çarşamba doğumu olan? Gergin heyecanlı,çok korkulu bir o kadar korkusuz olmalıyım oğlum için ama korku eşiğim acı eşiğim düşük😬Oğlumun doğduğu anı görmek için sabırsızlanıyorum ama bir o kadarda korkuyorumki size anlatamam.Uykuları yitirdim düşünmekten