Tam 39 haftada doğdu. Nisanim geldi, araştırdım tabi ilk tecrübesiz olunca panik oldum sonra sancilarim başladı 7 buçukta nisanim geldi 8 buçuk gibi sancılar başladı hastane mesafe uzak olunca yavaş yavaş gideriz dedim çıktık 9 çeyrek vardı 5 cm acilmayla hastaneye yatış yapıldı 00.40 kucama aldım suyumu 8 cm olunca patlatmislardi hastanede