36+4 teyim. Bugün kontrolüm vardı tansiyonum yüksek olduğu için idrarda albumin tahlili istedi doktorum. Sonuç da pozitif çıkınca aradı yarın tekrar tam kapsamlı tahlil yapıcakmış.ve Nstye bakıcakmış. Tam olarak ne oldugunu çözemedim. Doğum çok yaklaşmış Olabilir mi sizce? Böyle bir durum başına gelen var mı?