hujhemayl canım bnmde ilk gebeliğim de , 30. Haftadan sonra her hafta kontrole giderek geçti suyu az olduğu için 35 de gittim iyiyiydi 2750 gramdi 36+2 gittim 2430 a düşmüştü suyu acil sezaryene alındım ayrıca sana dediği gbi doktorum banada günlük bir bardak taze sıkılmış havuç suyu önerdi şeker oranı yüksek olduğu için bir bardağı geçmesin dedi anca 36. Haftaya kadar dayanabildik çok şükür oğlum sağlıkla doğdu hoc bir sikintisi biseyi olması için ferah tut korkma stres yapma sen hem daha vaktin var tabiki ama yinede doğsa bile bı sıkıntı olmaz korkma Allah’ın izniyle