Melihaklc Merhab güzel anneler 31+3 olduk bu aralar çok sık toplanıyor. Toplandığı yer sivrilesiyor ve biraz baskı oluyor bunu neden yapıyor olabilir hiç bilmiyorum ilk gebelik olduğu için tecrübesizim açıkçası ağrı sızı da yok sukur ama
fatmaa37demi5 Melihaklc kasılma olduğunu söyleyenler var benim kızım da her gün günde 3 4 defa bazen daha fazla yapıyordu
Ftmmma Melihaklc 30 haftalığız bende de oluyor doktoruma sordum normal dedi. Nasıl rahat ediyorsa öyle yapar dedi 😊 bacaklarını falan çekermiş kendine doğru. Alan daraldıkça büyüdükçe daha sık yapabilirmiş. Benim doktorumun yorumu bu şekilde sizde kontrolde sorabilirsiniz içiniz rahat eder 😊
Anonymousmom Melihaklc 30+2 deyim toplanma bende yaşıyorum fakat kasılma daha farklı oluyor diye biliyorum
Zlh32 Kasılma oluyor o dediğiniz. Rahim kendini doguma hazirliyor. Sancı olmadığı ve düzenli olmadığı sürece gayet normal.
Edanurozdmr Zlh32 aynen bende aynısını yazacaktım 32 haftalıgım her gün oluyor bende oyle drum bu sekılde demisti