EsenPelin Kullanan var mı ne dersiniz kullansak olur mu . Solomonbeby falan var ınstagram da ama alsam mı hemen kararsız kaldım yoksa 3aydan arası mı başlarız kullanmaya
Kekmez EsenPelin benim kızım 3. Ayını bitiriyor 4 aylık nerdeyse ben bibaby kanguru aldım kullanıyorum ve çok memnunum bence 0-3aylık dönemden sonra kanguru daha sağlıklı ortopedik bir kanguru tercih edin bibabyninki çok güzel hafif rahat kullanışlı
KlncA EsenPelin ben hep mamadus görüyorum bikaç arkadaşım da kullanıyor memnunlar. Sanırım ben de onu tercih ederim