Kızlar ben devlette çalışıyorum suan 30+0 olduk. Size sey sormak istiylrum doğum iznine son uc haftaya kadar cıkmak ıstemıorm. Calısabılır raporu almak ıcın devletten randevu aldım o zaman da 31+6 oluyoruz doktor o zaman verırse gecerlı oluyormj nette 32haftadan ıtıbaren dıyor yardımcı olurmusunuz saglık ocaklarıda verıyormu