Bsra77 BuseYkselAvc Ben gölcük aile konağa gidiyorum ama o hastanenin doğum bölümünün çok iyi olduğunu duydum. Hatta eşim oraya mi başlasak dedi. Ödül almış sanırım doğum bölümü. Yine de sadece duyum tam bilmiyorum.