Merhaba arkadaşlar 20 yaşında 2 yıllık evliyim hiç korunmadik 1 defa düşüğüm oldu ilk evlendigim zaman ustunden 1 yıl 10 ay geçti en son 27 Eylül de regl oldum ve çocuk istiyoruz şuan varsa eğer 3 haftalık görünüyor 2 tane erken gösteren gebelik testi aldım sizce ne zaman yapmalıyım testi