Cerens12_ canım şöyle soyleyim inşallah yukeslir benim adet günü mr için beta verdik doktor baktı 4.77 çıktı varla yok arası dedi 4 gün sonra 3 gün süren kanamma oldu 10 gün sonrada 1 aylık hamile olduğumu ogrendim ama malesef sağlıklı olmadığı için düşük yaptım