Bende 20haftalik hamileyim bende de panik atak var özellikle gece oluyor uykum kaçıyor hamileliğin keyfini çıkaramıyorum kimseye de birşey demiyorum şimdiden doğum korkusu sardı beni sezaryen olucam ama ameliyattan da çok korkuyorum yalnız değilmisim bende bol bol dua inşirah süresini okuyorum iyi geliyor 🤲🏻