Hanımlar 35+2 deyim bu zamana kadar bebekle ilgili hiçbir testleri detaylı ultrason falan yaptırmadım çünkü sonuç ne çıkarsa çıksın dogurcam elbet şimdiye kadarda bebek için muayenelerimde bi sıkıntı çıkmadı herşey iyi ilerliyor benim gibi olan bunları yaptırmayan başka biri var mı merak ediyorum