Deletedmom_1003 Hafif ağrı hissetmeye başlayınca düğmeye basıyorsunuz onun dojazı ayarlı zaten. Hatta normal doğumda da bu yüzden epiduralli doğum yapan çok var prenses doğum diyorlar. Zaten sezeryanda spinalle epidural birlikte oluyor. Evet spinalde direk belden uyuşturuyorlar. O iğneyide hiç hissetmiyorsun diyorlar bakalım 😊