Ayse_3434 Kızlar hastane çıkışı 12li set olanından aldım tulumdan ayrıyeten alt üst takımda var ikisini de giydiriyorlar mı hemşireler yoksa sadece bir takımını mı verelim hemşirelere
EAK Ayse_3434 Sadece giydirmelerini istediklerini ver xanım. İçten dışa sayacak olursak Bez çorap zıbın (giydireceksen iç pantolon) eldiven tulum(ya da takım) şapka yelek battaniye Eldiven ve çoraplarını ters verirsen daha iyi olur iplik falan kaldıysa içinde risk almamak açısından
Ayse_3434 EAK iç altlık giydiririm aralıkta olucak kış soğuk üşümesin diye tulumun altından iyi olur diye düşündüm
EAK Ayse_3434 özellikle tuluun çıtçıtlıysa kesin giydir o zaman çünkü çırçıt sralarından hava giriyor. Çorapları en içe giydirsinler güzelce tembihle sen yine
busedgts Bilen ve emin olan birisi fotoğraflarla paylaşsa ya bu konuyu netleştirse 😅 Benımde aralıkta uzun kollu zıbın çıtçıtlı tulum sapka koydum