Minibebe hıc öyle düşünmeyin bu isim meselesi benım kapanmayan yaramdır gerçekten annenin ne istedıgı çok önemli Mehmet ısmını koymak da ıstemıyosan koyma bence eşin istiyo dıyo da koyma benden sana tavsıye dediğim gibi annenin içten istemesi cokkk önemli büyük oğlumun adını kayınpederım eşime çok baskı yaparak koydu hakkımı helal etmem felan dedı kı ben koymam demedim ama benım ıstedııgm de olsun istedim hakkımı helal etmem deyıp kendı ıstedıgını yazdırmış kımlıge benı lohusa lohusa çok üzdüler ve asla soylemıcem dedım oğlum 16 yaşında ve ben ona ısmıyle hıtap etmedım hıc hep oğlum dedım..