Sevill6560 Normal doğum. Tamam sancı biraz zorluyor ama klişe bir söz ama gerçekten çok doğru bir söz var ki oda bebek doğduktan sonra sizde yeniden doğmuş gibi oluyorsunuz. Ve hemen ayaklanıyorsunuz vallahi. Ama sezaryen öyle değil ☹️ ilk ayağa kalkma çok zorluyor asla bir kaç gün dikelerek yürüyemiyorsunuz, kabız olmaman gerekiyor o çok önemli ve gaz çıkarman gerekiyor mutlaka. Ama normal doğumda böyle sıkıntılar yok. Sadece sancı o an zorluyor. Dikişler de kendini hemen topluyor bir haftaya hemen hemen kapanmış bile oluyor. Ama sezaryen bir ameliyat olduğu için dikişler çok zorluyor 😣 ama yine de takdir Allah’ın. En hayırlısı hangisiyse o olsun hakkınızda.