MerveBeyza benim bütün hamileliğim öyle geçti ama önce düşük riskim sonra erken dogum riskim sonra gebelik sekerim bu arada tansiyon yükselmesi yaşıyorum panikten bende hiç istemiyorum sezaryan çok fa korkuyorum benim için çok büyük bi gibi sezaryan ama bebeği bi an önce sağlıkla dogurtmaktan başka ne dedim yok diyen bi doktora da mecbur güvenmek zorundayım birde normalde normal doğum yanlisi bi doktor bilmiyorum hayırlısı neyse o olsun artik