Fatos1122 Meraba anneler 23 haftalik hamileyim detayli ultrasonda korpus callosum yetersizligi görüldü beni konseye yönlendirdiler bebegin alınması lazim dediler ben asla kiyamam boyle olupta doguran anneler ne gibi sıkıntılar yasadınız 😔
Eday19 261018 benim haftası küçük olduğu için görünmemiş tekrar randevu verdi doktor o gittiğimde sorun çıkmadı ben yinede başka bi doktora daha gittim onda da sorun cıkmadı inş sizinde sorunsuz sonuç çıkar kucağınıza alırsınız
261018 Eday19 inşaAllah canım Rabbim saglikla hayırlısıyla kucağımiza almayı nasip etsin benim 22+5 de söylediler size kaçıncı haftada söylemislerdi acaba
261018 Sedanur28 ben konseye katılmadım canım çünkü yapabilecekleri hic bisey olmadıgıni eger bi sorun varsa da dogumu beklemek zorunda olduklarını söylediler. Açıkcası konseyde sadece karından sıvı alıp araştırmayı önericeklerdi ki doktorlar direk onu dedi bende kabul etmedim
Sedanur28 261018 kaç haftalıksınız ? İlerleme oldumu peki sonradan ben prof perinatoloji uzmanına göründüm ve alınır konseyde bebek dendi çapa da perinatoloji uzmanları da alınması gerekiyor dedi perşembe günü heyete gireceğim
261018 Sedanur28 benim 36 haftalık oldu bebeğim karpus kallosum var ama küçük demişlerdi öyle de kaldı ama doktor varsa en fazla ögrenme güçlügü olabilecegini söyledi başka belirtisi yoktu bebegin. Size tam teşhis ne dediler acaba bide özeldeki doktorum bana bebegin hayatına son verme imkanları olmadigını söylemişti sadece anne karnindan sıvı alınır ve kesin karar olursa anne babaya sorulup bebegin kalbi durdurulabilir dedi
Sedanur28 261018 bu hastalığın kaçıncı haftada olduğu önemli sanırım siz kaçıncı haftada öğrendiniz ? benim 20. Haftada durdu beyin gelişimi şuan 23 haftalığım belki o yüzden olabilir çünkü bebek büyüyor beyni olduğu yerde duruyor ve bana gittiğim bütün doktorlar yatalak haftası erken olduğu için beyin gelişimi tamamlanmıyor dedi
261018 Sedanur28 bana 22+5te gittigimde küçük dediler karpus kallosumu sizde beyin derken karpus kallosumdan mı bahsediyosunuz acaba? Bide amniyon sıvısı alıp ona göre mi alıp almamaya karar vericekler
Sedanur28 261018 korpus kallosum hipolazisi ,mikrosefali, kortikal gelişim anomolisi , ekojen bağırsak, kalp ekojenik odak şuan ki raporumda bunlar yazıyor benim
Sedanur28 261018 benim ki genetik değilmiş virüs kaynaklı oluşmuş o yüzden sıvıya gerek kalmadı çekilirse fetal mr çekilir
261018 Sedanur28 anladım Rabbim yardımcınız olsun psikolojik olarak zor bi süreç gerçekten sizin benim ile çok farklı bana hiç bi şekilde teşhis koyulmadı sadece küçuk dendi