TinyBabys Asil_hatun yanılma payı illaki olur. Bir sonraki kontrolünüzde bi değerlendirme yapabilirsiniz
girl_boy_annesi Asil_hatun yani ben kızımı 39+4 de tam 3 kilo doğurdum Rabbim kimseye taşıyamayacağı yükü yüklemez doğuma kadar bence 4.500 olur
Asil_hatun girl_boy_annesi benim 2 oğlum biri 3100 biri 3200 doğdu kız tombismj olucak anlamadm ki daha doguma çok var 3 olmuş bile
eylulicten Asil_hatun kilodan kaynakli degildir. Cunku doktorum bana kilo onemli degil olgunluk onemli 2400 kg da olan kuveze giren var girmeyen de var dedi
Busraky2304 Asil_hatun bende 35+5 bugün kontrolüm vardı bebeğim 2800 Gr doktorum iyi dedi gelişimi 1 hafta önde
minik_koala_ve_annesi Asil_hatun normal geldi kg bana canim 36 da bana 3300 dedi 36 da dogumda oldu bebek 2900
askbebek Teslimeesma ben 35+2yim kilosu 2600. Doktor cok iyi dedi Sana nasıl iri bebek değil dedi anlamadım