teachering06 busranur_19 Hem karından hem vajinal bakılmıştı bana, alttan rahim ağzı uzunluğunu ölçmüştü doktorum toplamda 45 dk kadar sürmüştü hepsi.
ballibocek busranur_19 benim ilk trimester detaulısı 12+5 de hem abdominal hem de vaginal yapıldı. Daha sonra 2. Teimesterde yaptırdığımzda sadece karından nakto perinatolog.
Biannebibebe teachering06 görünce sormak istedim tam olarak kaçıncı haftada gittiniz doktorum 20 24 hft arası git dedi de
Zll90 busranur_19 bazılarında açıklık olabiliyormuş serklaj yapılıyor özellikle ilk gebelikte pek anlaşılmıyormuş sanırım, aklımdan soru silinirdi diye keşke dedim, evet genelde karından
ballibocek Zll90 bu tercih ile ilgili herhalde, ilk USG yı çeken zaten benim kendi doktorum, ikinci detaylı için perinatoloğa gitmiştim