fatmaa37demi5 Kızlar sezeryan sonrası ne zaman kişisel temizlik yaptınız. Bilmiyorum herkesin dikiş yeri tam olarak aynı yerde mi oluyor ama benim dikisim biraz kasık bölgemin üstüne geliyor. Alırken bir sorun olur diye tedirgin oluyorum.
1Mavimavi fatmaa37demi5 korkma hiç bişey olmaz 40 ım çıkınca ağdaya gitmişdim çok dikkatli davranıyorlar eğer ağda yaptırıcaksanız jiletle alacaksanız zaten bişey olmaz evde kendiniz yapıcaksanız çok tedirginseniz alt tarafı ağda dikiş yeri jilet yapabilirsiniz
fatmaa37demi5 1Mavimavi benim de 18 gün oldu dogum yapalı. Jilet kullanıyorum normalde de hep. İnsan bi korkuyor hani bir şey olur mu diye ister istemez.