OziizO merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Dediklerinizin aynısını yaklaşık 1 hafta önce bende yaşadım bende 28 inde doğum yapıcam nasipse daha öksürüğüm devam ediyor. Bol bol ıhlamur için limonlu, bağrınıza viks sürün birde ayaklarınızın altına o şekilde gribim geçti benim birde sağlık ocağı gargara vermişti onu yaptım C vitamini bişey verdi suya katıp içiyordum inşallah atlatırsınız hemen