Minikbebegim1999 tüp bebişler :)) evet evet bizim de yolumuz ivf’ye düştü :))) şimdiye dek de iyi gitti çok şükür. Bugün için şekerin üstünü çizdik, günlük tansiyon ölçüyorum. Benim doktor bakalım şekere eğer ki yğkletmeye karşı değilsen dedi ki değilim açıkçası, kar-zarar dengesi falan babında bir de eminim ki hayatımın bir noktasında illa ki bir anda o kadar şekeri vücuduma zaten almışımdır.. ben tüp bebek öncesi testlerde de 75 yğkletmiştim bir sıkıntı yaşamamıştım, bu ise 50 Gr idi ama beni tokatladı resmen, bütün gün halsiz halsiz yattım, pek sevmedim yani :))) sonuç iyi geldi çok şükür. Ama doktor dedi yüksekse de olası yolları çizdi açıkçası, dolayısı ile çözmeye çalışacak yolalr da var
Hep derim Allah çözümsüz dert vermesin.
Sağlıkla öpüp koklayın inşallah 🥰