ayla__ Ben 26 haftalık oldum ve 18 haftalık iken baby turco nun kendi sitesinden bir sürü ıslak mendil ve bez aldım baya stok yaptım cevremdekiler çok memnun
Deletedmom2265 TMD3631 2 numara molfix ile başladım güzel bez 200 ad almıştım turcoda stoklamıştım baya turcoya geçtim yaklaşık 300 ad 2 no turco kullandım 3 numarasına geçtim ikiside pişik taşma vs yapmadı dolayısı ile ekonomi malum ucuzundan devam 😄
Crescent96 Sleepy ile başladık oğluma büyüdükçe taşma sızdırma problemi yaşadık. Sonra molfix mavi paketle devam ettik aşırı memnun kaldım 2,5 yaşına kadar onu kullandım sonradında bez serüvenimiz bitmişti😌
Tugder Aleynaninicsesi ben şu an onu kullanıyorum bebeğim 3. Ayına giriyor . Memnunum . Hiç pişik , sızdırma yapmadı .
Eymen2922ElisaYlmz ramonun_annesi inşallah sizde de pisik falan yapmaz sağlıkla sihhatle hayırlısıyla kucağımiza alalım inşaallah 🤲🏻
Merinosunannesii Mxmxy prima ilk doğduğunda kullanma derim 2 saatte 1 bez değişiyor yazık günah günde 10 bez molfix ile basladım 240 tane. Bitirdim sonra 2 numaraya geçtik 3310 doğdu kızım 4saatte bi altını almaya geçince primaya geçtim
Neslismom Merinosunannesii çünkü bebek her türlü çok küçük ve yumuşuk durduğu için 1 beden büyük geliyor bir paket 0 beden bitirene kadar 1 bedene ulaşmış oluyor daha rahat
Merinosunannesii MrvRmzn o zaman bezdendir molfix deneyebilirsin prima kadar olmasa da sleepyden kat kat kaliteli
Merinosunannesii Gizem_alan bebişin doğacağı kilo da önemli kızım 3310 doğdu molfix almıştım 240 tane bitirdik
Gizem_alan Merinosunannesii o zaman 42 lik falan hiç almayayım bu kadar çok gidiyorsa 1 numara biraz fazla olanı alayım
cerenimmo Bende 23 haftalık gebeyim stok yapmak istiyorum ama sleepy alıcaktım almayayım o zaman doğacağı kiloyu bilemediğimiz için birde pişik taşma vs. yapar mı bilemediğimden benimde kafam çok karıştı. Malum fiyatlar alıp başını gidiyor
EsraBaykara cerenimmo kızım 3150 gr doğdu.4200gr a kadar sleepy 1 kullandık sonra sıkmaya başladı. Yaklaşık 300-350 adet 1 numara gitti.
EsraBaykara Mxmxy yorumunuzu okuyunca yazmak istedim; unibaby yenidoğan ıslak mendili fazla kuru. Çok hafif nemli diyebilirim. Kalınlığı güzel ama popoda kaymıyor silerken. Az alıp deneyin isterseniz. Ben baby turko zeytinyağlı aldım deneme amaçlı. Ondan memnun kaldım bilginize.
cerenimmo EsraBaykara hm anlıyorum ebatları hep küçük diye bazı anneler memnun kalmamış stok yapmayayım o zaman doğduğu zaman mı alsam ? Şuan 23 haftalığız 20 hastalıkken kontrolde 0.385 gram dedi doktor yani 6 aylıktan sonra birden kilo alınıyormuş. Doktor bana sen değil bebek kilo alıyor dedi 3 kilo almışım sadece. 67 ile hamile kalmışım. Hatta bazen 1 numara mı yoksa başka marka 0 numara mı alsam onu bile bilemiyorum prematüre bir durum yok şuan doktor gayette iyi sağlıklı dedi ama kararsızım maalesef 😔
EsraBaykara cerenimmo 210lusundan alın 1 numarası baya ufak. Prematüre riski yoksa 1 numaradan başlayın. Pişik sızdırma yapmadı bizde. Zaten çok sık çiş kaka yaptığı için ilk haftalar sık değişiliyor altı. Sizin az kilo alıyor olmanız bebeği çok etkilemiyor. Sizin depolarınızdan besleniyor çünkü. Kaliteli dengeli beslenin yeter🌸