Dilekyesil Gebelikte yuksek tansiyon yasayan varmi bende de varmis sanirim cokq endileniyorum bunun beraberinde idrarda protein gidiyormus basina gelen oldu mu yardmci olur musunuz..
Mdhkrc Dilekyesil hamileliğim basından beri yüksek tansıyonum var ve devamlı tansiyon ilacı kullanıyorum. İnanın bende korkmuyor degılım 😒 suan 31.haftasayım cok sukur sımdılık bır sıkıntım yok
Dilekyesil Mdhkrc inanki bende dun duydum haberim oldu 1 haftalik tansiyon takibi istedi insallah bisi olmaz rabbim yardimcimiz olsun ne yicem bilmiyorum
Elyfnagme Mdhkrc tansiyonunuz kacda segrediyor acaba? Basından beri oluyors genelde kronik diyorlar, bendede aynı sorun var fakat doktorum ilaç onermedi daha
Mdhkrc Dilekyesil amin insallah evet basta takip ediliyor. Dikkat et hamurlu ve tuzlu seylerden uzak dur . Doktorunuzda demistir zaten ama pehriz yapın.
Dilekyesil Mdhkrc zaten bulantim fazla bisi de yiyemiyorum bugun baktirdim 11e 7 iyi dediler orda niye oyle cikti anlamadim
Mdhkrc Elyfnagme genelde 14 9 en düşük 13 8 ense ve baş agrısı aynı zamanda kulak çınlaması cok fazla oluyordu.
Elyfnagme Mdhkrc bendede aynı civarlarda, ama doktorum ilaca gerek duymadı, kronikdir sende tansiyon varmiş demekki gebelikle alakası yok dedi ilaç vermedi, sizin gebeliklemi basladı sorununuz?
Mdhkrc Elyfnagme evet hamilelik öncesinde hiç şikayetim olmadı. Gebeliğe bağlı tansiyon oldugunu söyledi ve hemen alfamete başlattı.