Emellbsm benimde belimin sol tarafı yaklaştık 3-4 aydır ağrıyor sağ tarafıma yatınca geçiyor. Siz de ters tarafa uzanmayı deneyin ama belinizi çıtlatmayın çıtlama olayı normal şartlarda da tehlikeyken şimdi yapmanız bence daha da riskli Allah korusun ters bi hareketinizde bebeğinize zarar verebilirsiniz