deletedmom351 Sibel334 Hamileliğin ilk ay 3 4 ayı istemsiz kilo kaybı oluyor zaten mide bulantısı vs derken yiyemiyorsun ama bilerek diyete girmek çokta doğru değil sadece düzenli beslenmek yeterli zaten son haftalar ister istemez kilo alacaksın
niayk Sibel334 neden acil 10 kilo vermeniz lazım ki? Ben gebelikte diyet yapmanın sağlıklı olduğunu düşünmüyorum.
pamuk_anne Sibel334 bunu doktorunuzla görüşün ve o sizi diyetisyene yönlendirsin. Uygun diyeti birlikte belirleyin bizim sözümüzle olmaz. Hamilelikte aç kalma aman aman sakın canın çekerse yememezlik etme veya diyet yapmak hiç doğru değil laflarına da takılma. Doktorlar zaten hamileye uygun sağlıklı beslenme diyeti veriyorlar 😊 ilk 3 ay zaten bebek bizim yediklerimizle alakası olmayan bir şekilde besleniyor. Ama mutlaka doktor kontrolü 👀
ayaniz Sibel334 doktorunuza danışmanız gerekir. Sadece sağlıklı şeyler yiyerekde hamilelige devam edebilirsiniz.zaten saglıklı bir gebelikte 10~12 kg yeterli diyor doktorlar.
Sibel334 niayk 70 kiloyum çünkü sağlıklı az yiyerek versem uygun olmaz mı bebek besini ne zaman almaya başlıyor
niayk Sibel334 3.aydan sonra diye biliyorum. Karbonhidrat ve şeker tüketimini kısıtlarsanız sağlıklı beslenmis olursunuz bence. Ceviz, badem, balık, et, süt ürünleri ve meyve sebzeden kısmayın.
Sibel334 niayk bende hiç ekmek yemeyerek ya da sabahları bir dilim ve protein meyve süt et balık ağırlıklı olarak diyete girmek istiyorum ilk üç ay 10 kiloyu bu şekil verip sonra zaten o 10 kiloyu istemsiz alacağım.. yürüyüş yarım saat bide
Nursen21 Sibel334 kaç kilosunuz neden acil 10 kilo vermeniz gerekiyor Eğer kilolu bi bayansanız zaten çok almazsınız bence diyetisyen eşliğinde hem sağlıklı hem besleyici şekilde kilo verebilirsiniz ama 10 kilo çok değil mi
IlaydaOrhanKopuz Sibel334 hamilelik de diyet yapılmaz canım.ilk üç ay kanından beslense de bunu düşünerek diyete başvurma.sağlıklı beslen.hamur işi tatlı şekeri hayatından çıkar.her öğününde hem protein hem karbonhidrat hem sebze olsun yoğurdunu da eksik etme.bende gebelik şekeri var mecbur böyle besleniyorum ama sadece bebeğim kilo alıyor ben almıyorum.sende sağlıklı beslenirsen çok kilo almazsın.