Anneperi Canım bejim hamileligin en konforlu oldugu zamanlara gecmek uzeresin yavas yavas bulantilar kesilir istah acilir ve hamileligin balayi donemi olan 2. Trimester e girersin tadini cikar bol bol uyu ben 2,5 senedir alisigim zaten uykusuzluga 1 kizim var simdi oglum olacak ay sonu dogumum var allah nasip ederse. 3. Trimester döneminde uykusuzluga merhaba diyeceksin son ayda zaten zombi gibi hep ayakta olacaksin bebek digunca hiç söylemeyeyim zaten uyku neydi ben tanımıyorum diyeceksin 🤪