28+5 haftalık hamileyim. 27 haftada şeker yükleme yapmam gerekiyordu yapmak istemedim evde kendim ölçtüm dikkat ettiğimde referans aralığında dikkat etmedigimde ise tokluk 140 üzeri çıktı açlık da 90 üzeri. İki hafta once suyumun fazla olduğunu söylemişti bugün yine aynısını söyledi şu çok fazla felan. kahvaltı yapmıştım 75 gram yerine 50 gram yap dedi ben yarın aç geleyim öyle yapalım dedim olmaz şimdi yapacaksınız dedi. 1 saat sonra 130 çıktı bundan bı yol kat edemeyecegiz cuma günü 75 gram yapalım dedi bende sinir oldum bı defa varken madem yol kat edemicek neden bu gün boşuna o kadar şekere maruz kaldım ve tekrar kalmak zorunda Olcam. Aranızda iki defa yaptıran var mı çok endişeliyim.