-Papatya- 22+3 haftalık hamileyim ve dünden beri kaşıntı ve yanma var. Zor yürüyorum resmen. Ne yapmalıyım ne iyi gelir 😔 Çarşamba günü randevum var.
Ahuum -Papatya- gyno diye bi ilaç. Benek benekmi göremiyorum ki göbeğimden . Ama öle galiba . Aşşırı akıntı ve çok kaşıntı var . Mantar olmuş