ozlemabdullah
Ben normalde özele gidiyordum sonra çok fazla para vermek istemediğim için devlet hastanesine gittim orası da beni Kanuni’ye gönderdi fakat sadece zorunlu durumda olanlara yapıyorlar. Yani ikili veya dörtlü testte ters bir durum çıktı ise