Edilek Arkadaşlar 10’lik dişim kırılmış ve çürümüş. Diş hekimim çekmek gerek dedi. Aranızda diş çekimi yaptıran var mı? 23 haftalık gebeyim.
kaderbylozturk Trameser de cektırenılırsın doktorundan ama yazılı kagıt alman gerekıyor ben cektırdım fılm de cektırdım celık yelek ole herhangi bir sorun olmadı cok sukur