Deryadeniz_1 Merhaba, reflim 10 gün gecikti evde test yaptım ve tek çizgi çıktı. Hastaneye gittik ultrasonla baktı doktorum ma keseyi göremedi. Kan alındı kandan bt değerim. 3364 çıktı hanileymişşm ama kese neden görünmedi acaba?