snmhsnn Didemfide kolanya düşünürsen ben yaptırdım çok güzel oldu dolaptan Magnet de yaptırdım beğenmedim
Pnrcnr Ben çikolata atölyesinde yaptırdım. Çikolata + magnet + kapı süsü. Çokta memnun kaldım. Sadece magnetlerin bir kaçında sıkıntı vardı onun haricinde çok beğendim.