Efebru dün kan pıhtısı gelmişti benden, 13. Haftamdayım ama doktorum enfeksiyondur dedi. Düşük olmayadabilir yani ayrıca düşük riski 12. Haftada büyük ölçüde azalır, 20. Haftada da düşük riski kalkar. Yani bebek düşük yapamayacağın boyutta olduğundan erken doğum riski başlar bu sefer. Risk hep var yani:/ Allahım korusun inşallah🌼