incitanesi_ Ececlsr valla özelde de doktorunuzun iyi araştırın bazı oteller devletten beter. Allah insan olan ekiple karşılaştırsın. Ben özele gittim her şey iyi güzel hoştu doğumdan asla memnun kalmadım rezalet.
Elifkozlu Sırf bu yüzden özele gidiyorum ve 36. Haftamdayım inşallah özelde yapıcam ama öncelikle rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın sağlıkla gelsin 🤲🏼