Deletedmom_51 Arkadaşlar 22+3’teyim. Gün içi bebek hareketlerini hissedemiyorum dinleniyorum o zaman hareket eder belki diye sanki bi ufacık hareket hissediyorum o kadar😞 sizin de bu haftalarda böyle miydi ? 20+5’te ilk hareketlerini hissetmiştim bu arada
Damlamsu Deletedmom_51 bende 21+5 teyim 2 gün once sordum niye böyle diye bana dediki uyuyordur ne yapmasını bekliyorsun aikido mu yapsın içerde çocuk gunde 2 veya 3 saat uyanık oluyormuş bebekler çikolata ye veya portakal suyu iç arada bir uyar belki hareket eder cok tedirginsen tabiki doktoruna git bi ultrasonda baksın için rahatlasın korkma canım benim Rabbim verdiyse korur 😊
Aylin355 Deletedmom_51 Yapısı öyledir ya benimki 17de başladı hiç durmuyor bazıları da az hareketli oluyor, cinsiyetinizi öğrendiniz mi
Ikra33 Deletedmom_51 canım bende coronaya yakalandım 5. Günüm atlattım. Ama korkumdan muz yiyip uzanıyorum karnıma biraz dokunuyorum hareket edince rahatlıyorum. Muza tepki veriyor.
Deletedmom_51 Damlamsu ah canım valla ne tatlılar yemedim hareketlensin diye ama yine de yok uykucu minnoşlar demekki😂 üç güm önce gittim doktora her şeyi çok iyi dedi Allah evlatlarımızı bağışlasın 🤲🏻 Artık sert tekmelerini yemek istiyorum 😊
Dilek_ackbas Deletedmom_51 gecen hafta aynı soruyu sormuştum ki bugün 23+0 oldum hala aynı hareketleri bu haftalarda neden böyle oluyor bilmiyorum ama ara ara oturup dinlenip uyarıp cok küçük varlığını hissediyorum içim rahatlıyo yoksa bende de aynı şeyler var hâlâ 🙈
Damlamsu Deletedmom_51 aman iyi olsun da hareketleri sert olmasa da olur 😊😊 Rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
Deletedmom_51 Aylin355 erkek canım ultrasonda kıpır kıpır maşallah Ama ben geç hissettim hareketlerini şimdide hareketi az diye korkuyorum
Ikra33 Deletedmom_51 çok şükür canım ilaç içmeden atlattım. Hamilelikten önce çok basit gribi bile ilaçsız atlatamazdim. Hamilelikte bebeğin için güçlü oluyorsun