1prensannesiiiii Merhaba anne adayları biz 13 haftalık olduk mide bulantım önceki aya göre fazlalaştı sanki iki güne bir kullandığım bulantı ilacımı hergun kullanir oldum yaşayan var mı
MMelissaaa- 1prensannesiiiii evet bende öyleyim :( prilam kullanıyorum normalde işe yarardı gece iki içip uyuyorum ama 13. Haftaya girmemle ilaç bile fayda etmemeye başladı. Bulantılarım oluyor gün içinde dozu da artırmak istemiyorum günde o kadar çok ilaç kullanıyorum ki :( iştahım da yok :(
1prensannesiiiii MMelissaaa- evet bende prilam kullanıyorum aynı durumdayiz umarım duzeliriz en kısa sürede🙏
1prensannesiiiii Ikra33 diofol kullandım bir ay bitti sonra doktor gyno ferro sanol verdi ama çok ağır geldiği için kullanmıyorum şuan