Babyy07 20.haftadayiz hareketlerini tekmelerini hissetmeye başladım ama hep kasigima vuruyo normalmi ne zaman yukariya cikicak
Yarenn92 Babyy07 ilk başlarda benimde öyleydi sonradan yukarıya çıktı arada yine kasıklarda hissediyorum değişiyor
Fundayakut Babyy07 Ben 24+4 deyim çok nadir yukarda hissediyorum genelde hep altta kasıklarımda hissediyorum 😅 cinsiyetimiz erkek 💙
Civciv08 Babyy07 yok gı kız cocugu yukarda olur erkek cocugu kasıklarda olurmuş bende sen gibi biliyodum doktora sordugumda öyle söyledi erkek cocugu genelikle kasıga yerleşir o yüzden daha agrılı gecer sürec die
Civciv08 Ikra33 son haftalarda daha ckk hissediyon eşşek bi de öyle bi anda tepiniyo ki acısıgına mı yoksa işeyecem diye koşmana gülsen bilemiyon