Merhaba sevgili anneler. 33 haftalık hamileyim. 1 haftadır avuç içimde kollarımda ve ayak altlarımda kaşınma vardı. Burdanda okuduğum hikayelere göre hemen doktora gidip kan verdim. ALT VE AST değerlerime bakıldı ve önceki sonuçlara göre yüksek çıktı. Hemen hastaneye yatışım yapıldı safra kesesi enzimleri testi yapıldı oda yüksek çıktı sabah yapılacak başka bir teste göre ilaca başlayacaklarını söyledirler. Erken gelmem iyi oldu. Demem o ki her kaşıntıyı gebelikten kaynaklı deri gerilmesi sanmayın hanımlar dikkatli olun 🌸