fatmaa37demi5 berosunannesii doktorunuz ne zaman sezeryana alacağına bağlı. 38 de alan da var 39 da da gördüm. Bende zorunlu sezeryan tam 40. Haftada oldum
berosunannesii Eda272780 32 haftalıkken gittiğimde 1900 dü kilosu nasıl sizce cuma gidicem sabırsızlandım gün verir mi acaba diye sizlere sorayım dedim 🙈
fatmaa37demi5 berosunannesii biz normal doğum bekliyorduk. 40. Haftamda rutin doktor kontrolüm vardı sabahindan kananam başladı malesef doktoruma kontrole gittigumde de acil sezeryana aldı beni
Cagla0535 @berosunannesii Benimde 38 gün kaldı sezeryan olma ihtimalim var bende merak ediyorum bu soruyu 😂